Ju Jitsu

asta nu e ju-jitsu, e o insulta adusa ju-jitsu-lui. Mergi acolo de vezi. Practica vreo 5 ani, si iesi la 12 noaptea in oras, ... ma indoiesc ca o sa te descurci cu baietii rai.
Orienteaza-te spre Sambo, care e foarte apropiat de jiu-jitsu brazilian.
 
abtine-te te rog de la asa comentarii.
tu n-ai fost acolo sa stii cum si la ce nivel se antreneaza.

n-as fi recomandat bullshit.
pe linga faptul ca antrenorul este un maestru adevarat in ceea ce face, in permanenta sunt organizate programe de instruire aditionale in afara republicii /de la Ukraina .... la Japonia/.

am simtit pe propria piele ce este ju-jitsu. sincer - a durut!
 
Maria Magdalena, daca a durut atunci nu e chiar ju jitsu. In ju jitsu te doare doar cand te trezesti pe pamant sau te trezesti pe pamant si te doare tare. :) Sau ma rog, depinde de maestru, ca e cu figuri sau isi face treaba.

Nu conteaza Idol, nu sunt incepator, eu n-am de gand sa fac dan-uri acolo. Ma intereseaza doar pentru o luna. Si apoi ei practica alte stiluri, cu toate ca in mare parte se aseamana. Mersi Maria Magdalena,
 
daaaa... sigur ca ma abtin...
asta nu-i argument ca doare..
doare si cand iti baga unu' un deget in ochi la un curs de chinezarii...
doare, deopotriva, si cand iti aplica un boxer ceea ce stie el mai bine..
doare mai tare chiar cand iti da unul din muay-thai un low-kick de ti se cutremura tot in tine.
si ce daca nu am fost acolo?
nici nu vreau sa ma duc!
iar cu treaba asta "de la ucraina la japonia" nu m-ai convins deloc, pot sa-mi gasesc linistit un sparring-partner la mine din ograda, nu trebuie neaparat sa-mi vina un ifosat din japonia sa-mi dea o diploma pe care sa scrie "prost" in japoneza si eventual 3-4 kanji razlete, si eu sa nu stiu asta.
got now?
du-te intr-o sala de thai-box sau una de lupte libere, "sincer", o sa doara!