shefu;196862 said:
Desigur ca as vrea o masina care sa ofere confort in primul rind. Dar acum am observat ca inginerii se straduie ca masinile create sa ofere atit confort cit si viteza sau lux. Problema desigur ca este pretul... Asa ca daca nu-mi permit un Audi A6 din cind in cind iau Golful fratelui meu in care peste tot scrie VW-Audi (acelasi concern) si ma mai multumesc cu acest putin.
Aud de la unii ca BMW-urile sunt masini capricioase, oare la ce se refera ?
Foarte bun si Golf-ul. Poate chiar mai potrivit. Oricum mie nu-mi plac masinile mari(ca dimensiuni). Despre BMW-uri, ca masini capricioase , cred ca te referi la comportamentul sportiv. E adevarat ca derapeaza cu spatele, dar este specific la masinile cu motor fata - tractiune spate. Si este si supraviratoare. Poate fi distractiv totusi. Calitatea motoarelor este in schimb ireprosabila, in ultimii ani motoarele lor castigand toate premiile la concursurile pentru motoare. Singura problema pe care o au actual masinile germane este ca se pare ca au pierdut la capitolul calitate generala, mai ales Mercedes, mai putin BMW, si si mai putin VW-Audi. Dar se pare ca isi revin repede.
Uite ceva interesant desenat de un roman.
Peugeot - Le concept Flux * Francfort
Lauréat du quatrième Concours de Design Peugeot, le concept Flux est de la partie au salon de Francfort.
L'auteur de ce concept futuriste se nomme Mihai Panaitescu, un étudiant en design automobile, d'origine roumaine et installé * Turin. Le jeune designer a réussi * répondre aux attentes et aux critères imposés par le jury de ce quatrième Concours de Design Peugeot, * savoir répondre au thème P.L.E.A.S.E.. La voiture récompensée devait procurer un Plaisir de conduite par sa Légèreté et son Efficacité tout en restant Accessible par sa Simplicité et Ecologique par son concept.
Long de 3,50 mètres, le concept Flux affiche effectivement une silhouette inspirant la légèreté, la fluidité mais aussi la puissance, avec notamment son imposante calandre. L'utilisation de polycarbonate et d'aluminium assure également, sur la balance, la légèreté du Flux.
D'un point de vue écologique, l* encore le Flux répond aux attentes du " P.L.E.A.S.E. " en étant équipé d'un bloc fonctionnant * l'hydrogène, via une pile * combustible.
Le Flux a peu de chances de voir le jour en tant que modèle de série. Il devrait cependant servir * Peugeot pour exposer son savoir-faire, tant du point de vue esthétique que technologique. Et c'est déj* ça…
F. Grimpret