Ce reclame va plac sau v-au placut

sunt un impatimit al reclamelor..shi shershetez peshte tat :) ::)
uite ink una: asta e un spot pt sibiu-viitoare capitala culturala a europei
e de observat misterul care e la baza spotului
 
Acuma n-as vrea sa par misogin, dar nu vi se pare si voua ca in general reclamele care au ca target publicul feminin sunt in cel mai bun caz stupide ?
Cele cu target masculin au in cele mai multe cazuri o poanta ceva.
Reclamele cu masini sunt haioase sau chiar daca sunt seci exceleaza la capitolul calitate. Electronicele iarasi sunt pe felie ( il stii pe ala mic si negru de respira greu . era taicasu ma ! :) pentru cunoscatori).
Apoi cine a vazut o reclama la bere care sa arate asa : inainte cand foloseam o bere obisnuita mi se ingalbeneau dintii si nu reuseam sa ma fac pulbere oricat as fi incercat, dar cu noul xxxxx cu 6% alcool am si dinti mai curati si sunt am o alcoolemie corespunzatoare dupa a doua sticla :). Nu prea cred. In schimb avem reclame gen :"stam ne odihnim, gandim problema , oameni suntem nu animale (zice un cerb la o terasa)
Eu chiar nu inteleg de ce majoritatea reclamelor pentru femei se bazeaza doar pe o enumerare seaca a nu stiu ce avantaje, de parca am fi la ora de educatie practica, nu o mica opera de arta (asa cum ar trebuii sa fie orice clip publicitar)
A, ca sa nu mai amintesc de fazele alea penibile : o bunaciune gen Playboy se plange ca e timida si nu atrage barbatii din cauza matretii si dupa ce se spala cu nu stiu ce sampon de 2 lei, deabia atunci iasi dau seama ce fel de femeie e.

La reclamele unisex campionii absoluti ai stupiditatii sunt cele la paste de dinti , vezi " de cand a devenit asa de dificil sa cumperi o pasta de dinti"
 
este una .care pe mine pentru prima data o reclama la praf de spalat ma amuza:)...
la noul praf de spalat bingo fairy:)...cica vai ia toate grasimile de pe rufe....da o actrita super tare asa grasuta zice:)...aha...daca ar lua si grasimea de pe solduri ar fi minunat:)....
 
lvl100;162800 said:
Acuma n-as vrea sa par misogin, dar nu vi se pare si voua ca in general reclamele care au ca target publicul feminin sunt in cel mai bun caz stupide ?
Cele cu target masculin au in cele mai multe cazuri o poanta ceva.
Reclamele cu masini sunt haioase sau chiar daca sunt seci exceleaza la capitolul calitate. Electronicele iarasi sunt pe felie ( il stii pe ala mic si negru de respira greu . era taicasu ma ! :) pentru cunoscatori).
Apoi cine a vazut o reclama la bere care sa arate asa : inainte cand foloseam o bere obisnuita mi se ingalbeneau dintii si nu reuseam sa ma fac pulbere oricat as fi incercat, dar cu noul xxxxx cu 6% alcool am si dinti mai curati si sunt am o alcoolemie corespunzatoare dupa a doua sticla :). Nu prea cred. In schimb avem reclame gen :"stam ne odihnim, gandim problema , oameni suntem nu animale (zice un cerb la o terasa)
Eu chiar nu inteleg de ce majoritatea reclamelor pentru femei se bazeaza doar pe o enumerare seaca a nu stiu ce avantaje, de parca am fi la ora de educatie practica, nu o mica opera de arta (asa cum ar trebuii sa fie orice clip publicitar)
A, ca sa nu mai amintesc de fazele alea penibile : o bunaciune gen Playboy se plange ca e timida si nu atrage barbatii din cauza matretii si dupa ce se spala cu nu stiu ce sampon de 2 lei, deabia atunci iasi dau seama ce fel de femeie e.

La reclamele unisex campionii absoluti ai stupiditatii sunt cele la paste de dinti , vezi " de cand a devenit asa de dificil sa cumperi o pasta de dinti"
eu cred ca sunt mai multe motivatii...
1. reclamele pentru femei sunt de obicei la produse casnice... nu exista necesitate de a investi multa creativitate si multi bani pentru ca sunt produse utile care se cumpare si de care orice femeie are nevoie... reclamele au evoluat totusi introducand diferiti termeni pentru a face deosebire intre continutul anumitor detergenti... se implica experimente.... nu poti sa spui ca sunt stupide, sunt doar simpliste, fara grafica pe calculator... oricum mesaj este pentru grupul de femei la care se adreseaza.
uite de ex reclama la Omo cu copiii aceia pe plaja care se joaca, iar sloganul este Murdarirea este buna. o reclama pentru femei foarte buna dupa parerea mea, la un detergent. rezulta ca se adreseaza unei anumite tipologii de femei. moderna, inteligenta, care vrea si se asteapta la mai mult, etc, etc...
o alta motivatie pentru aceste reclame ar putea fi misoginismul celor din publicitate....

2. mesajele la masini de mult nu se adreseaza numai barbatilor. pentru ca ele nu dau date tehnice, dar date de confort sau date tehnice accesibile. eu cred ca deja sunt unisex pentru simplu fapt ca tot mai multe femei conduc si sunt interesante de domeniu.

3. reclamele la bere sunt doar cateva care se adreseaza barbatilor.... eu beau bere si sincer nu voi bea niciodata bere cu reclamemisogine... singurele beri care adopta acest stil de marketing sunt cele ieftine, care altfel nu se pot vinde si se adreseaza unei anumite tipologii de barbati, care sunt pe aceeasi lungime de unda ca femeile cu reclamele la detergenti. uitat-te la ce barbati apar in ele si o sa intelegi.
reclamele la bere care se respecta au total al stil de abordare, mult mai elevat si se adreseaza ambelor sexe...

3. perceptia barbatilor si a femeilor despre reclame este deosebita... insa si pt barbati apare exact acelasi frumusel care isi scutura parul si se spala cu nu stiu ce sampon... sunteti introdusi si voi pentru ca tot mai mult barbatul este interesat de propria imagine si doreste sa arate din ce in ce mai bine... perioada barbatilor neandertali din reclamele la vodca Unirea incepe sa se stinga sau vor ramane pentru un anumit statut social.

reclamele trebuie analizate mult mai profund si fara prejudecati :D
 
adrenalina;162923 said:
3. reclamele la bere sunt doar cateva care se adreseaza barbatilor.... eu beau bere si sincer nu voi bea niciodata bere cu reclamemisogine...

:))) Imposibil... vorbesti serios? Atunci daca crezi ca reclama are legatura directa cu produsul confuzi imaginea care o transmit creatorii publicitatii cu produsul in sine. Si pana la urma sunt facute pe ton de gluma. Iar e gresit ce zici. Sunt publicitati "misogine" cu bere de calitate.

Asta e ca si cum ai crede ca daca iti cumperi iPod devii automat cool. Who cares ca ai dat o groza de bani pe o jucarie(de calitate ce-i drept)? Chiar imaginea pe care o transmit e cea adevarata?

Iar ca sa fiu coerent, pana la urma s-a demonstrat stiintific ca barbatii conduc mai bine si sunt mai bine informati in domeniu din cauza ca dezvolta o pasiune mai mare in legatura cu masinile.
 
asta cu masinile e adevarat...
iar daca reclama e "misogina" nu cred ca ne mai pasa atita timp cit produsul e bun...ca doar nu cumparam mereu numa din ce se arata la tv sau alte mijloace de promovare...........
 
piggy... nu intelge care ii faza cu mesajul tau... ok, hai sa vedem... sa luam Tuborg, Stela, Ursus, Heineken... spune-mi te rog care dintre ele are reclama comunsita, sa mai spun de Silva, Timisoreana... etc...

imaginea produsului este creata pentru ca consumatorii sa se identifice cu ea... asta ii rolul publicitatii. studiaza inainte sa vb... consumatorul nu se identifica cu produsul, dar cu imaginea acestuia. de aceea si reclamele sunt targetizate in functie de niste criterii care au fost mult timp studiate si sunt chiar atestate stiintific.
cat despre masini, nu vreau sa intru iar in istorie, insa realitatea este ca acum din ce in ce mai multe femei conduc si isi doresc o masina... iar reclamele la masini nu sunt deloc elaborate tehnic. ceea ce este enumerat in reclamele la masini deja cunoaste toata lumea indiferent de gen...publictarii gandesc putin mai mult si cunosc mai bine cerintele actuale ale pietei pentru a sti cum sa isi orienteze oferta... si au inteles ca acum puterea de cumparare nu sta numai in mana barbatului, dar si femeile incep sa aiba putere de cumparare.
 
Pentru ca ai spus ca reclamele trebuie sa le privim fara prejudecati. Si faci altceva, le privesti cu prejudecati. Si sincer nu ma asteptam ca sa cumperi ceva influentata atat de usor de publicitate. Nu zic ca e rau sau e bine, doar ca m-am uimit cand ai zis-o.

Imi pare haioasa chestia, atat tot.:)
 
nu am spus-o... tu ai dedus-o :D
oricum nu vreau sa transform topicul in disputa personala. am tratat problema destul de profesionsit si nu am afirmat ceva numai de dragul de a afirma. am afirmat acest lucru deoarece am niste studii in domeniu.

imi plc cei care sustin ca nu sunt influentati de reclama... daca nimeni nu ar fi influentat, nu ar fi atatea... insa toti avem influente pentru ca reclamele contin destule mesaje subliminale care sa te impresioneze... :D

cat despre reclama la bere... nu am baut nici inainte Bergenbier, dar nu voi bea nici de-acum inainte... pentru ca indiferent de cat de bune is reclamele lor, isi bat joc atat de femei cat si de barbati. daca stai sa analizezi ce barbati is folositi acolo si si nivelul lor intelectual eu nu as fi asa de mandra in locul barbatilor si nici nu m-as bucura atat de tare de imaginea promovata...
: dar asta este deja parere personala...
adevarul ca este singura reclama care ma enerveaza prin ingustimea si prosia promovata... si sincer nu vreau sa imi amintesc de ea, mai ales cand sunt intr-un loc unde vreau sa ma relaxez... asa ca la sigur nu voi incepe sa vbeau bere Bergenbier... si cel mai trist ii faptul ca dupa apritia acestei serii de reclame Bergenbier si-a triplat vazarile ajungand cea mai vanduta bere pe 2005 parca... inseamna ca asta este nivelul barbatilor din Romania... si mai spui ca eu sunt influentabila... ha haha haha.
 
Daca tin minte bine Bergenbier era si una din cele mai ieftine. Cel putin in perioada in care am stat in Ro. Cred ca si asta e un factor. Apoi nu am afirmat ca reclamele nu ne influenteaza. Am zis ca nu e decisiva.

Personal aleg dupa logica, mai ales atunci cand vine vorba de o investitie serioasa. Rar aleg dupa publicitatea pe care am vazut-o, mai ales ca dedic tot mai putin timp TV-ului.
 
Reclama fantasy cu barbatul care zboara cu parasuta desupra Nistrului, foarte faina, in special tema sonora - Story of my life..bravo lor
 
Otilia;163214 said:
Reclama fantasy cu barbatul care zboara cu parasuta desupra Nistrului, foarte faina, in special tema sonora - Story of my life..bravo lor

Imagine buna, sens zero... :D

Reclama mea preferata, made in Moldova,....nu exista :D
 
Reclama "Nike Air" ce o tot baga inaintea filmelor prin cinematografe prin Fr.
E "scoala". Nota 10 :)
 
alyyy;162911 said:
este una .care pe mine pentru prima data o reclama la praf de spalat ma amuza:)...
la noul praf de spalat bingo fairy:)...cica vai ia toate grasimile de pe rufe....da o actrita super tare asa grasuta zice:)...aha...daca ar lua si grasimea de pe solduri ar fi minunat:)....
Cred ca o cheama Magda Catone,din seria Bonux.Actrita asta va ramane in istorie nu datorita reprezentatiilor pe scena teatrului ci a seriei acestor reclame stupide,care au aceasi idee doar ca in locatii diferite,la munte,la pensiune...Ca si "colegi de scoala" episodul nu stiu cat,la Hochland
Mie imi plac reclamele Vodafone in general,si spotul la Sibiu,capitala europeana,e super tare.Totul foarte artistic.Reclamele astea la bere,la Carlsberg imi plac,dar cele romanesti toate merg pe aceasi linie,de parca barbatii ar fii singurii consumatori de bere.
Auzisem ca agentiile romanesti de publicitate sunt bine vazute in Europa,insa in ultima vremea prea s-a abuzat in spoturi asa zisa imagine a romanului comun:ex taranul care nu stie care-i treaba cu UE,berea Stejarul,Noroc,Pate Ardealul.Mi-i dor de ceva mai original,de o poveste in reclame....
 
Anca:-);163507 said:
...de o poveste in reclame....

Reclama nu tre sa-tzi zica Poveshti, reclama trebuie sa vynda :D

Exemplu classic e Campania Promotionala a Budwiser-ului in Statele Unite, unde toata lumea tzipa Wha...zaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! (dupa spoturile arhicunoscute yn toata lumea), dar vynzarile produsului au scazut cu aproximativ 5%, ceea ce pentru piatza Americana reprezinta o suma imensa :D Asa ca reclama trebuie sa vynda nu sa cyshtige premii, sau ideal ar fi shi sa vynda shi sa cyshtige premii :)
 
Back
Top