Declaratii de dragoste

J

jawa350

Guest
Aici puteti scrie cele mai frumoase declaratii de dragoste sau sa va cereti iertare in public de la persoana iubita.
 
Gainusa mea ce-i minjita de glod si cu zelionca pi nas. Imi pare tare rau ca in noaptea cu pricina i-an tras una padrugii matale Frosina. Vreu sa-ti spun, tot matale, ca inca sheea she-am avut cu dumneata, api inca mai este la mine, ascuns undeva in chept. Simt inca multa liubovi si multa fericire ini aduci in sufletul neu mare de alcoolic. Ini aduc aminte cum te-am vazut, tot pe matale, pe deal la prasit papusoi. Avei niste ciubote tare clasnie, pe care, tot matale, ni-ai dzis ca le-ai luat de la o prodaveata de la Chisinau. Caroci si atita lungesc eu razgovoru, ini trebuieste, tot matale, si punctum.
 
Gunner fii serios.
queen:voi sunteti expertii,eu sunt doar un incepator.Si mai este o vorba "mai intai domnisoarele".
 
Vezi ca eu nu intru pe o usha ca sa aplici regula asta, in chestii din astea, mai intii voi shi dupa asta shi noi :smile:
 
Vreu sa ma laud ca eu IN SFIRSHIT am o stea deshi galbena da nu roshie dar macar atita, tot imi spuneam, tot scriu shi scriu shi nici o stea, nu e cinstit, vroiam chiar sa scriu plingere :smile:) Da s-o facut in sfirshit dreptate totushi ...
 
Stiti cantecul lui Marcel Pavel-...te iubesc la disperare si tu imi faci zilele amare...Cred ca-i valabil pentru toti.Fiti mai indrazneti,chiar nu puteti face o declaratie de dragoste,inseamna ca nu stiti sa iubiti,daca nu-i puteti spune persoanei iubite "te iubesc" in public.Va este frica sa spuneti ca iubiti?Va este frica sa spuneti ca sunteti iubiti?Va este rusine de sentimentul vostru?Cred ca nu iubiti cu adevarat.
 
jawa350 hai lasa tu vorbele astea!
Cand iubesc, intr-adevar ma simt si pot sa o fac, dar la moment nu iubesc nici o fata si nu pot.
 
mda mi-e cam mi-a trecut dupa ce am vazut declaratia de dragostea a lui Gunner :sad:
ce mai pot sa zic eu, cind Gunner deja a doua oara ma insheala cu altcineva... :sad: