Free Mail

khama;170785 said:
vai ce discurs...
Spencer, tu nu-tzi dai seama cum ai poposit TU pe acest forum shi ai declanshat reactzii ale utilizatorilor asha ca ne nada lea-lea...

shi Spencer, inceteaza sa scrii prostii... baietzii daca au pornit asha un lucru serios, ei o sa scuipe pe criticile noastre shi o sa mearga inainte imbunatatzind sistemul... de la inceput nimeni nu a fost super bun... crezi ca adminii de la oe.md sunt nishte shkolari care au vazut ca pe un forum ii injura shi o sa inceapa a scanci shi n-o sa shtie ce sa faca - sa inchida servacku sau sa se planga lu mama? fii serios... orice critica e binevenita, negativa sau pozitiva, shi crede-ma ca pana acum criticile nu au fost foaie verde la ureche...

Khama, nu cred ca vrei sa aduci iar tema veche in discutie... crede ma as avea mult de vorbit despre asta.... Am incercat sa vb cu voi despre asta in mai multe threaduri care au primit lock pana la urma... nu incepe iar, crede ma nu te tine.

dk tu vorbesti asa cu prietenii tai si faci pe "*^$%^$", asta nu inseamna ca trebuie sa vb cu toti asa. Critica negativa nu este binevenita pt k nu duce la progres... doar dk cel care te asculta este intr adevar un domn. Si nu intotdeauna o sa vb cu OAMENI. Uneori o sa intalnesti si animale si dk o sa le vorbesti pe tonul asta o sa se duca de rapa toata comunicarea. Dk vrei, hai sa vorbim la tema k deja s a inceput offtopicul
 
Spencer eu sunt absolut de acord cu khama. RedLine l-a prezentat ca un produs finit... nu ca unul in testare. Nu mi-a cerut critica constructiva... doar mi-a zis ca exista... iar eu mi-am expus parerea, ca e o imitatie ieftina.

Doar nu te duci in supermarket si cumperi un produs expirat doar pentru a ajuta producatorul, hai sa fim seriosi Spencer. Vrei sa ma faci sa am mustrari de constiinta?:D
 
Stimati colegi, va rog sa editati mesajele voastre si pe alocuri sa schimbati din 'h' in 'x' sau '%', si uneori, in loc de 'z' puneti !#@%. Forumul acesta este unul civilizat.

Va rog sa editati singuri mesajele; daca insistati s-o fac eu, data viitoare voi fi mai dispus sa dau penalizari sau pur si simplu sa sterg mesajele care contin cuvinte mai putin decente.

Sper ca nu vom ajunge la o alta "cruciada".


Nu uitati ca aici se discuta site'ul, serviciul pe care acesta il ofera; critica e orientata catre organizatorii proiectului, nu catre acei care au comentat 'produsul' din punctul lor de vedere.


Propuneri:
  • sa ceara cineva o lista de stringuri si sa ajute oamenii sa traduca in romana site'ul lor;
  • cineva care se asteapta la garantii, sa explice ce fel de garantii asteapta;
  • pe RedLine il rog sa incerce sa comenteze replicile din aceasta discutie. La urma urmei, tu primesti aici un feedback, care ar fi si mai eficient daca era unul mutual.
 
proiectu` e in dezvoltare. normal k sunt neajunsuri, insa si plusurile sunt la mana.

doar nu credetz k un produs scos pe piatza informatzionala este perfect de la bun inceput, nu?

asa k, suntetz binevenitz sa aducetz idei constructive, sugestii si, desigur, reclamatzii.

o zi buna.
 
grey;170863 said:
proiectu` e in dezvoltare. normal k sunt neajunsuri, insa si plusurile sunt la mana.
Nu prea am vazut plusuri dar fie... poate veti revolutiona... ceva.

grey;170863 said:
doar nu credetz k un produs scos pe piatza informatzionala este perfect de la bun inceput, nu?
Asta e problema si a voastra si a oricarui producator software. Sunt curios, daca o companie care produce ascensoare, ar face acelas lucru care il fac majoritatea caselor software ce ar fi?:)
Problema: S-a rupt cablul!
Raspuns: Pai era versiunea alpha! Doar nu va asteptati sa funcitoneze perfect de la bun inceput?

P: A cazut ascensorul!
R: Stim. Dar cate plusuri are... uite, de exemplu, butoanele sunt din plastic transparent si numere in relief. Usi din PVC. Pentru intrebari sunati la numarul: XXX XX XXX

:D
Testati-le mai intai, macar la nivel de functionalitate de baza.
grey;170863 said:
asa k, suntetz binevenitz sa aducetz idei constructive, sugestii si, desigur, reclamatzii.

Reclamatii la kilogram am adus pana acum. Si apoi, toate ideile ce contin critica sunt constructive.

grey;170863 said:
o zi buna.
Si tie.

UPDATE: Login-ul se face doar din a 2-a incercare. Check mail-ul asa si nu functioneaza. Pe IE imi da o eroare de certificat... pe FireFox... eh nothig.
 
o sa imi dau si eu cu parerea... cred ca sunteti prea razboinici... eu am citit mesajele lui Spencer si nu mi s-a parut nimic deplasat in ele... omul si-a expus parerea... ce sunteti chiar asa de rai intre voi? :D

mai departe critica negativa poate sa si descurajeze, cel putin impactul psihologic este destul de mare pentru oamenii care abia pun un proiect pe picioare... insa nu suntem intr-o lume care mai aiba grija de sentimentele tale... este concurentsa, este cerere de profesionalism si pana la urma nu cred ca poti sa iesi pe piata cu un produs in format de testare... adica, bun, il inbunatatesti, dar nu il dai in folosinta pana nu functioneaza majoritatea chestiunilor planificate. cel putin asta este parerea mea... a trecut vremea asta cand lumea trebuie sa se foloseasca de anumite chestiuni numai ca sa ii sustina pe altii... de ex cand scoti pe piata o masina de spalat in primul rand ea trebuie sa spele si sa aiba diferite programe... daca nu functioneaza unul, pe mine deja nu ma multumeste si clar nu o sa ma multumeasca raspunsul ca este in faza de testare...

inca o intrebare... ce aduce acest portal nou fata de celelate? doar faptul ca ii .md? ce ma poate face pe mine sa il folosesc pe acesta si nu pe altul care deja ii consacrat?
de ce oamenii nu inteleg ca trebuie sa aduci ceva nou pe piata nu doar sa copiezi...
 
Despre ascensoare trebuie sa spun cite ceva. Analogia nu e chiar buna pentru contextul dat.

Un produs ca softul care controleaza un ascensor, un shuttle cosmic, un aparat de sustinere a vietii, un reactor nuclear costa foarte mult, trece prin mai multe faze de testare (tot scumpe), e dezvoltat conform unor specificatii bine-definite (elaborate de un grup de specialisti bine-platiti), etc. Produsul finit este costisitor, si de obicei vine cu o intelegere de suport tehnic pe citiva ani inainte.

Serviciul/Produsul oferit de ei este gratuit, deci aplicarea acestor norme mentionate mai sus nu poate fi efectuata. Desigur ca se poate de facut asta si gratuit, dar atunci va dura o vesnicie (pentru ca autorii proiectului vor fi nevoiti sa gaseasca o alta sursa primara de venit, deci nu se vor dedica in integritate).

Iar acele ascensoare care sunt dezvoltate nu asa cum am descris mai sus, au destul de multe buguri. In diferite cladiri exista diferite ascensoare, care in anumite situatii se comporta incorect (ex: ascensorul din blocul #3 UTM :-)


Nu exista soft perfect, orice produs finit este un compromis dintre echipa QA (quality assurance) si development team. De obicei se face o lista de erori cunoscute, se determina care din ele sunt critice, si care nu; daca acelea critice au fost rezolvate, produsul este lansat, si celelalte erori se vor rezolva in versiunea urmatoare.

Din cite spune lumea, POP/SMTP si IMAP functioneaza fara probleme. Din punctul meu de vedere, aceasta este mai mult decit suficient ca sa decid ca produsul poate fi lansat (desigur depinde si de grupul tinta, daca acesta e alcatuit din oameni care nu stiu ce inseamna un mail client, evident ca nu e bine sa lansez produsul acum).


Sfatul meu catre echipa oe.md este sa lipiti undeva un tag mic pe care scrie 'beta', astfel incit oamenii sa nu se astepte la perfectiunea in sine. O mare parte din serviciile oferite de Google sunt marcate cu 'beta', si nu zice nimeni nimic; iar daca zice, raspunsul e "it is a beta, give it some time".

Faptul ca oferiti serviciul ca fiind unul matur, trezeste emotii negative in rindurile userilor si ii determina sa genereze feedback mai putin constructiv.


Un alt sfat este sa indexati cumva ceea ce va spune poporul si sa afisati asta pe un FAQ care sa fie accesibil tuturor, astfel incit sa nu primiti o mie de mesaje care raporteaza aceeasi problema. Oricare proiect care respecta opinia utilizatorilor are vre-un Bugzilla (sau ceva similar), unde fiecare poate vedea lista probelemor cunoscute.

Sau cel putin anuntati aici care sunt problemele de care va apucati, ca noi sa nu ne repetam in mesajele noastre.


Adrenalina, eu nu stiu ce vede lumea in acest serviciu, dar iti voi spune ce vad in el eu - serverul se afla fizic in Moldova, si situatia e ca pe Moldova am viteze de transfer mult mai mari. Contul de email de la serviciu imi permite sa transfer fisiere mari fara ca sa astept mult; dar parintii mei nu au astfel de conturi, si folosesc mail.ru (pentru ca in acea vreme, acesta era unul din serviciile care ofera si POP/SMTP, ca sa pot folosi un mail client). Mail.md nu ofera POP si SMTP, i-am intrebat cindva daca o vor face contra plata, si au zis ca va fi posibil in viitorul apropiat (pina cind situatia e aceeasi). Oe ne da posibilitatea sa folosim un email client, fara plata - ceea ce alte servere de email din Moldova (gratuite) nu ofera.

Din acest motiv consider ca oe.md e perfect, pentru ca absolut nu ma intereseaza daca este privacy policy, daca e in rusa, daca face login din prima sau din a doua, etc. Toate aceste detalii nu ma ating, pentru ca folosesc un email client (precum Outlook, Thunderbird, TheBat, etc), care vorbeste cu mine in limba pe care o setez eu :-)
 
adrenalina;171201 said:
de ce oamenii nu inteleg ca trebuie sa aduci ceva nou pe piata nu doar sa copiezi...

Asta strig eu de cand sunt pe forum...:D, dar nu ca intrebare, ci ca afirmatie.

Ok gr8dude, nu ma voi contrazice cu tine pentru ca nu mai am chef de polemici. M-am saturat doar de cei care zic: "Merge si asa". Ba nu merge. Ori il faci bine ori faci altceva. Am zis BINE - nu perfect.

Apoi, eu nu folosesc un client de mail ci IE sau FireFox, deci nu am reusit inca sa intru in INBOX.

Ok, voi da dreptate celor care spun ca s-ar putea sa-i descurajam... in realitate nu am avut asta ca intentie. Insa nici plansul de mila nu e solutia.

Sa gresesti e omeneste dar sa continuii... :D stiti voi
 
Asta strig eu de cand sunt pe forum..., dar nu ca intrebare, ci ca afirmatie.
Unde in Moldova este un service provider care ofera o cutie postala cu SMTP/POP fara bani?
 
gr8dude;171581 said:
Unde in Moldova este un service provider care ofera o cutie postala cu SMTP/POP fara bani?

www.mail.md
era si www.moldovacc.md acum nu mai stiu, nu ma intereseaza nici unul moldovenesc. Prefer yahoo, care va avea si spatiu nelimitat in curand.

Ah da, inca ceva... aici nu il critic pe RedLine sau pe Grey (am inteles ca sunt impreuna la proiect) ci acest produs si gestiunea proiectului.
 
Da eu iaca nu demult am descoperit ce-i acela IMAP si tare mi-o placut. Avantajul fatsa de POP3 e ca el nu copie mesajele intregi de pe server ci numai antetele. Pentru a vedea mesajul faci click pe subject si mesajul se afishaza in acel moment. E foarte util cind foloseshti mai multe sisteme de operare sau mai multe compuri in acelashi timp. Problema cu POP3 e ca ai doua solutii: sau setezi optiunea ca mesajele sa fie shterse de pe server la citire (sau putin mai tirziu) sau sa ramina pe server. Daca alegi sa shtergi mesajele la citire e clar ca nu vei regasi mesajul daca faci un restart in alt sistem. Daca alegi sa ramina pe server atunci cind faci un restart, clientul incepe sa copie mesajele citite, ceea ce poate dura foarte mult (daca ai 500mb de emailuri).
Unicul dezavandaj la IMAP e ca trebuie sa ai o conexiune buna cu trafic nelimitat.
 
nota: unii mail-clienti, precum TheBat, iti permit sa copii doar antetul mesajelor, si apoi sa copii selectiv mesajele in intregime (aceasta optiune era disponibila inca din '45), chiar daca folosesti POP. Cum fac ei asta, putem doar ghici, pentru ca protocolul POP nu prevede asa ceva (probabil ca clientul nu mai citeste datele din socket dupa ce ajunge la <CRLF><CRLF>, asa se separa antetul de corp).


Despre mail.md, are dreptate khama, POP/SMTP e disponibil doar pentru unii, nu si pentru toti; asta se discuta in POP3 la mail.md.

Moldova.cc - nu ofera POP/SMTP, cel putin asa era X ani in urma cind am facut acolo un cont. Poate ca este la moldovacc.md (dar asta se refera doar la clientii lor, si nu la oricine).

Trebuie sa-ti imaginezi un alt utilizator final, spre exemplu:
Zmeurel, locuieste in comuna Zmeureni, are trafic extern limitat, trafic national - nelimitat, ii place sa comunice in chat cu fete care ii trimit fotografii in format BMP :-D
Zmeurel nu ar alege Yahoo. In Moldova exista multi oameni ca el.
 
Corectati greselile gramaticale si de ortografie. Exista multe. De exemplu:

edentificare, unical... si altele.

Si inca ceva nu inteleg, de ce pe pagina in romana, sus, e un link NA GLAVNUIU... ?

UPDATE: Cum se face ca dupa ce am dat LOGOUT din casuta de email dand back la browser reintru in cont?
 
Back
Top