Masini

AndersoN;195622 said:
Temele astea... numai imi fac gust de masine scumpe :)
Nu-mi dati voie incoace!

bre Anderson , daca n-ai ce face cu 60 000 euro, ia si potoleste gustul...
 
stie cineva care sunt cele mai cumparate masini noi in Moldova ?
Chiar is curios sa aflu ce i-si permit moldovenii...
 
shefu;196198 said:
stie cineva care sunt cele mai cumparate masini noi in Moldova ?
Chiar is curios sa aflu ce i-si permit moldovenii...

Eu n-as putea sa-ti spun asta, dar pot sa-ti spun ce masini scumpe se pot intalni in Bucuresti.
 
shefu;196198 said:
stie cineva care sunt cele mai cumparate masini noi in Moldova ?
Chiar is curios sa aflu ce i-si permit moldovenii...

1.Dacia Lodan
2.Chevrolet
din mashini mai mari moldovenii prefera Toyota LandCruiser 100
shi BMW...

Asta nu e o statistica e doar ceea ce vad eu prin Moldova
 
La capitolul masini, mi-am zis ca nu-mi mai iau niciodata masina frantuzeasca. Am avut trei si nu m-au satisfacut. Cu ultima, Peugeot 407 SW, m-am separat dupa trei luni. Arata bine, are si cai buni, dar nu e prea fiabila. In trei luni am fost de 5 ori la service. Poate n-am avut noroc cu ea, caci am un prieten care se plimba cu 407 al sau de doi ani si n-a avut niciodata nici o grija.

Dupa ce am gustat din Mercedes E 300 TD (versiunea Avantgarde) am zis ca nu mai merg la alt constructor. Desi masina e second hand (avea 90 mii km cand am luat--o) e o adevarata minune : puternica dar nu brutala, eleganta insa fara zorzoane inutile, confortabila, etc, etc. In plus, un motor necapricios, o cutie de viteze automata foarte agreabila ("fara izghituri" ca la un Passat). Deci sunt multumit si sunt sigur ca urmatoarea va fi tot un Mercedes (de preferinta cu patru roti motrice, caci daca ramai la propulsie e cam nasol pe ghetus).
 
MirK;196297 said:
La capitolul masini, mi-am zis ca nu-mi mai iau niciodata masina frantuzeasca. Am avut trei si nu m-au satisfacut. Cu ultima, Peugeot 407 SW, m-am separat dupa trei luni. Arata bine, are si cai buni, dar nu e prea fiabila. In trei luni am fost de 5 ori la service. Poate n-am avut noroc cu ea, caci am un prieten care se plimba cu 407 al sau de doi ani si n-a avut niciodata nici o grija.

Dupa ce am gustat din Mercedes E 300 TD (versiunea Avantgarde) am zis ca nu mai merg la alt constructor. Desi masina e second hand (avea 90 mii km cand am luat--o) e o adevarata minune : puternica dar nu brutala, eleganta insa fara zorzoane inutile, confortabila, etc, etc. In plus, un motor necapricios, o cutie de viteze automata foarte agreabila ("fara izghituri" ca la un Passat). Deci sunt multumit si sunt sigur ca urmatoarea va fi tot un Mercedes (de preferinta cu patru roti motrice, caci daca ramai la propulsie e cam nasol pe ghetus).

Vad ca iti plac masinile mari. Probabil ca faci drumuri lungi si ai si familie mare. Cum e situatia cu piesele de schimb si cu costurile la service? Uitasem. De ce vrei un 4x4? Mergi mult pe zapada?
 
Rapax;196308 said:
Vad ca iti plac masinile mari. Probabil ca faci drumuri lungi si ai si familie mare. Cum e situatia cu piesele de schimb si cu costurile la service? Uitasem. De ce vrei un 4x4? Mergi mult pe zapada?

Nu e atat vorba de "masina mare" cat de masina sigura. Si fiindca am o preferinta pentru motoarele diesel, m-am orientat spre cel mai bun dieselist : Mercedes. E adevarat ca platesti scump calitatea Mercedes, dar se merita cand reusesti sa pui ceva parale de o parte. Piesele la Mercedes C-class sau E-class nu costa chiar atat de scump, as zice ca e comparabil cu intretinerea curenta a unui Peugeot 407 sau un VW Passat. E clar ca daca ai o pana mecanica serioasa, ceea ce e destul de rar la un Mercedes bine ingrijit, atunci ai sfeclit-o financiar, dar asta e valabil mai pentru toate autoturismele cat de cat cotate. De fapt, mai e un aspect neplacut cand ti se strica rau de tot Mercedesul, in afara de costul reparatiei, e vorba de contactul cu tipii de la service Mercedes : daca nu debarci la ei in S-class, impopotat in costum cu cravata, se uita la tine ca la un kakat care vine sa-i deranjeze cu un amarat de E-class. In tot cazul asa-s aia de la Mercedes France.

Cand vorbeam de un model cu 4 roti motrice nu ma refeream la 4X4, ci la versiunile noi de limuzina E-class care exista cu aceasta optiune. Marea problema a BMW si Mercedes e ca sunt vehicule cu propulsie in majoritatea lor, nu cu tractiune ca un Audi, ceea ce e extrem de dezavantajos pe ghetus sau zapada, si cum in regiunea unde stau ghetusul e frecvent... Din pacate optiunea cu 4 roti motrice te costa 10-15 mii de euroi in plus. Deci asteptam inca vreo 3 ani, pana nu gasesc un second hand la un pret abordabil.
 
MirK;196340 said:
Nu e atat vorba de "masina mare" cat de masina sigura. Si fiindca am o preferinta pentru motoarele diesel, m-am orientat spre cel mai bun dieselist : Mercedes. E adevarat ca platesti scump calitatea Mercedes, dar se merita cand reusesti sa pui ceva parale de o parte. Piesele la Mercedes C-class sau E-class nu costa chiar atat de scump, as zice ca e comparabil cu intretinerea curenta a unui Peugeot 407 sau un VW Passat. E clar ca daca ai o pana mecanica serioasa, ceea ce e destul de rar la un Mercedes bine ingrijit, atunci ai sfeclit-o financiar, dar asta e valabil mai pentru toate autoturismele cat de cat cotate. De fapt, mai e un aspect neplacut cand ti se strica rau de tot Mercedesul, in afara de costul reparatiei, e vorba de contactul cu tipii de la service Mercedes : daca nu debarci la ei in S-class, impopotat in costum cu cravata, se uita la tine ca la un kakat care vine sa-i deranjeze cu un amarat de E-class. In tot cazul asa-s aia de la Mercedes France.

Cand vorbeam de un model cu 4 roti motrice nu ma refeream la 4X4, ci la versiunile noi de limuzina E-class care exista cu aceasta optiune. Marea problema a BMW si Mercedes e ca sunt vehicule cu propulsie in majoritatea lor, nu cu tractiune ca un Audi, ceea ce e extrem de dezavantajos pe ghetus sau zapada, si cum in regiunea unde stau ghetusul e frecvent... Din pacate optiunea cu 4 roti motrice te costa 10-15 mii de euroi in plus. Deci asteptam inca vreo 3 ani, pana nu gasesc un second hand la un pret abordabil.

Siguranta in cazul unei masini este total relativa. Am vazut in Romania masini de clasa mare facute praf. Daca te referi la siguranta din punct de vedere calitativ, da, asta este altceva. Si mie imi plac motoarele diesel , de aceea si eu am luat un diesel, dar cred ca cel mai bun ramane Audi.
4x4 nu inseamna masina pentru teren accidentat ci pur si simplu masina cu patru roti motrice, care poate fi si Lamborghini sau Subaru. Cat despre pret, stiu, costa de te omoara. Succes in continuare!
 
Rapax;196367 said:
Siguranta in cazul unei masini este total relativa. Am vazut in Romania masini de clasa mare facute praf. Daca te referi la siguranta din punct de vedere calitativ, da, asta este altceva. Si mie imi plac motoarele diesel , de aceea si eu am luat un diesel, dar cred ca cel mai bun ramane Audi.
4x4 nu inseamna masina pentru teren accidentat ci pur si simplu masina cu patru roti motrice, care poate fi si Lamborghini sau Subaru. Cat despre pret, stiu, costa de te omoara. Succes in continuare!

eu n-am masina ca-s student inca , dar pot sa spun ca am avut ocazia sa mai merg prin masini, iar cea mai placuta senzatie mi-a dat-o un Audi A6 universal, practic nici nu simti hopurile de pe drumurile patriei. Nici BMW (seria 5) nu e rau , dar n-am simtit acea senzatie ca in Audi
 
shefu;196419 said:
eu n-am masina ca-s student inca , dar pot sa spun ca am avut ocazia sa mai merg prin masini, iar cea mai placuta senzatie mi-a dat-o un Audi A6 universal, practic nici nu simti hopurile de pe drumurile patriei. Nici BMW (seria 5) nu e rau , dar n-am simtit acea senzatie ca in Audi

Deocamdata nu ai ai masina. Esti student, vei termina studiile si vei reusi sa-ti iei si o masina. Cam asta e cursul. Audi A6 e o masina germana buna(universal?) si e normal sa-ti placa. Totusi depinde foarte mult de ceeace vrei de la o masina. Unii vor comfort, altii viteza, altii lux, altii sa umble cu masina pe cele coclauri. Intre Audi A6 care este orientata mai mult spre comfort si BMW seria 5, care este mai sportiva , este normal sa existe diferente mari la nivelul suspensiei, mai moale la Audi si mai dura la BMW. In schimbul duritatii suspensiei de la BMW, seria 5 se tine mult mai bine pe virajele rapide. Totul depinde de ceeace vrei si de banii pe care ii ai. As fi vrut si eu un Ferrari dar a trebuit sa ma multumesc cu un Ford. Dar macar numele incepe cu aceeasi litera , 'F'.
 
Desigur ca as vrea o masina care sa ofere confort in primul rind. Dar acum am observat ca inginerii se straduie ca masinile create sa ofere atit confort cit si viteza sau lux. Problema desigur ca este pretul... Asa ca daca nu-mi permit un Audi A6 din cind in cind iau Golful fratelui meu in care peste tot scrie VW-Audi (acelasi concern) si ma mai multumesc cu acest putin.
Aud de la unii ca BMW-urile sunt masini capricioase, oare la ce se refera ?
 
shefu;196862 said:
Desigur ca as vrea o masina care sa ofere confort in primul rind. Dar acum am observat ca inginerii se straduie ca masinile create sa ofere atit confort cit si viteza sau lux. Problema desigur ca este pretul... Asa ca daca nu-mi permit un Audi A6 din cind in cind iau Golful fratelui meu in care peste tot scrie VW-Audi (acelasi concern) si ma mai multumesc cu acest putin.
Aud de la unii ca BMW-urile sunt masini capricioase, oare la ce se refera ?

Foarte bun si Golf-ul. Poate chiar mai potrivit. Oricum mie nu-mi plac masinile mari(ca dimensiuni). Despre BMW-uri, ca masini capricioase , cred ca te referi la comportamentul sportiv. E adevarat ca derapeaza cu spatele, dar este specific la masinile cu motor fata - tractiune spate. Si este si supraviratoare. Poate fi distractiv totusi. Calitatea motoarelor este in schimb ireprosabila, in ultimii ani motoarele lor castigand toate premiile la concursurile pentru motoare. Singura problema pe care o au actual masinile germane este ca se pare ca au pierdut la capitolul calitate generala, mai ales Mercedes, mai putin BMW, si si mai putin VW-Audi. Dar se pare ca isi revin repede.

Uite ceva interesant desenat de un roman.
Peugeot - Le concept Flux * Francfort

Lauréat du quatrième Concours de Design Peugeot, le concept Flux est de la partie au salon de Francfort.

L'auteur de ce concept futuriste se nomme Mihai Panaitescu, un étudiant en design automobile, d'origine roumaine et installé * Turin. Le jeune designer a réussi * répondre aux attentes et aux critères imposés par le jury de ce quatrième Concours de Design Peugeot, * savoir répondre au thème P.L.E.A.S.E.. La voiture récompensée devait procurer un Plaisir de conduite par sa Légèreté et son Efficacité tout en restant Accessible par sa Simplicité et Ecologique par son concept.

Long de 3,50 mètres, le concept Flux affiche effectivement une silhouette inspirant la légèreté, la fluidité mais aussi la puissance, avec notamment son imposante calandre. L'utilisation de polycarbonate et d'aluminium assure également, sur la balance, la légèreté du Flux.

D'un point de vue écologique, l* encore le Flux répond aux attentes du " P.L.E.A.S.E. " en étant équipé d'un bloc fonctionnant * l'hydrogène, via une pile * combustible.

Le Flux a peu de chances de voir le jour en tant que modèle de série. Il devrait cependant servir * Peugeot pour exposer son savoir-faire, tant du point de vue esthétique que technologique. Et c'est déj* ça…

F. Grimpret
 
Back
Top