intri la
www.metro.ro la rubrica intrebari frecvente
Intrebari frecvente
1: Cum pot deveni client METRO?
2: De ce trebuie sa am legitimatie de client ca sa pot avea acces la METRO?
3: Ce inseamna “cash & carry”?
4: Cand apar revistele METRO cu oferte si cat timp sunt valabile ?
5: De ce revistele de oferte METRO sunt impartite in mai multe sectiuni ?
6: Cum pot plati factura METRO?
7: Cum pot sa cumpar daca nu am la mine legitimatia de client? Este valabila legitimatia METRO in toate magazinele?
8: Daca s-a schimbat sediul firmei, ce trebuie sa fac pentru a obtine o noua legitimatie METRO?
9: De ce nu mai primesc ofertele METRO ?
10: Este valabila legitimatia METRO si in afara Romaniei?
11: Pot veni la cumparaturi insotit de copii?
1: Cum pot deveni client METRO?
Orice persoana juridica poate deveni client METRO prezentind Codul Fiscal al societatii in original si un act de identitate a reprezentantului acesteia.
2: De ce trebuie sa am legitimatie de client ca sa pot avea acces la METRO?
METRO este un format destinat profesionistilor, rezervat operatorilor comerciali, agentilor economici, celor care au la randul lor o afacere.
3: Ce inseamna “cash & carry”?
“Cash & carry “este o forma moderna de comert en gros, cu autoservire, in care clientul singur isi alege produsele dorite, le achita si le transporta.
4: Cand apar revistele METRO cu oferte si cat timp sunt valabile ?
Revisele cu oferte apar de doua ori pe luna, joi, iar valabilitatea lor este de doua saptamani.
5: De ce revistele de oferte METRO sunt impartite in mai multe sectiuni ?
Datorita faptului ca persoanele juridice care sunt clienti METRO au domenii diferite de activitate, revistele sunt impartite pe sectiuni, asfel incat sa fie mai usor de urmarit ofertele pe teme de interes al clientilor.
6: Cum pot plati factura METRO?
Factura METRO se plateste imediat, in numerar.
7: Cum pot sa cumpar daca nu am la mine legitimatia de client? Este valabila legitimatia METRO in toate magazinele?
In cazul in care nu aveti asupra dumneavoastra legitimatia de client, personalul nostru de la Intrare Clienti va fi bucuros sa va ajute, emitand pe suport de hartie o copie a legitimatiei dumneavoastra, care este valabila pentru ziua respectiva. Legitimatia de client METRO este valabila in toate magazinele din Romania, indiferent de magazinul in care a fost emisa.
8: Daca s-a schimbat sediul firmei, ce trebuie sa fac pentru a obtine o noua legitimatie METRO?
In cazul in care au intervenit schimbari in datele dumneavoastra (adresa, nr. de telefon, fax, e-mail etc) va rugam sa informati magazinul la care vi s-a emis legitimatia si vi se va elibera o noua legitimatie, cu noile date inscrise pe ea.
9: De ce nu mai primesc ofertele METRO ?
Ofertele METRO sunt distribuite clientilor care au o colaborare stransa cu firma noastra si care ne viziteaza foarte des. In cazul in care v-ati schimbat adresa, va rugam sa ne informati. Daca nu v-ati schimbat adresa, va invitam sa ne vizitati cu o frecventa mai mare si veti intra automat in programul de distribuire a ofertelor, destinat clientilor nostri fideli.
10: Este valabila legitimatia METRO si in afara Romaniei?
Orice legitimatie METRO emisa in Romania este valabila in toate magazinele METRO si MAKRO din intreaga lume.
Atunci cand va aflati la un magazin METRO sau MAKRO din alta tara trebuie sa prezentati legitimatia METRO din Romania personalului de la intrare clienti pentru a obtine o legitimatie valabila o zi in magazinul respectiv.
11. Pot veni la cumparaturi insotit de copii?
In magazinele Metro clientii pot veni insotiti de copii peste 6 ani.
asta ca sa nu mai intrati pe site