Cum si cu fotografiile, matte vs glossy; cind bate lumina pe ecran, unul o absoarbe cit de cit, altul o reflecta.
da' cu kg e cam greu... astea usurele sunt cam scumpe...
Da, si de aceea nu trebuie sa platesti extra pentru "extra-usurime". De obicei problema si nu exista, pentru ca acelea ultra-light sunt si ultra small, au un keyboard care nu e "normal" dupa criteriile nimanui
-------cut here-------
Argumentele aduse de
khama si
groparu sunt valide, si le voi completa, ca sa fie clar de ce am scris asa cum am scris.
Majoritatea forumurilor straine (non-uber-tehnice [precum slashdot]), unde lumea scrie in engleza - multi sunt nemultumiti din cauza softului, pentru ca nu le permite gradul lor de competenta sa analizeze produsul la un nivel mai inferior
(la nivel de chipset, sau versiuni diferite a aceluiasi controller). Daca cineva scrie acolo "HP laptops suck because they included only a trial of MS Office", altcineva care nu e atent, va vedea doar partea "HP laptops suck", si o va transmite pe alte forumuri.
De asemenea, pe forumuri straine multi judeca calitatea unui laptop dupa calitatea suportului tehnic oferit de producator. Daca un lamer suna la support, si e atit de lamer incit nu se poate exprima, atunci nu voi fi mirat sa aflu ca "it took Dell three fucking days to solve my problem. Never buy a Dell! Dell sucks!"
Cu alte cuvinte, impreuna cu opinia despre compania X, trebuie sa se indice si argumentul. Vedeti mesajul #10 pentru un exemplu de "dangerous feedback" sau "feedback taken out of context".
Daca ne uitam la asta:
Dell e mult mai nepopular decit Acer, concludem ca Dell < Acer; dar e asa oare? Deci, trebuie sa fim atenti, din care surse luam informatia care ne ajuta sa luam decizia finala.
Punctele lui groparu sunt cele mai hi-tech; Voi mentiona doar ca si in cadrul gamei de laptopuri a aceluiasi producator unele modele pot fi "bune", altele - "rele"; i.e. daca ai avut cindva contact cu un laptop Sony care era rau, din asta nu rezulta ca orice laptop Sony este rau. Nu are rost sa "extrapolezi dintr-un punct"; cel mai corect ar fi sa indici care model al companiei X este bun/nu_bun, si de ce - in acest fel poti genera o statistica cit de cit utila.
Arina, desigur ca cea mai buna strategie este sa atragi atentie la toate detaliile de nivel inferior, insa pentru asta trebuie sa te duci la cumparaturi cu un 1337-hacker care sa examineze concurentii pe loc. In nici-un caz sa nu faci decizia in baza recomandarilor care nu sunt argumentate.