LAREME

TRiX

New Member
Asachi, Prometeu s.a.m.d
Da` lumea de la Eliade unde-i?
Hai sa discutam si despre Eliade, sa vedem ce are bun si rau, ce se mai aude nou, birfe si...alte chestii interesante



_________________
*********************************************
Government is not the solution to our problems
Government is the problem !!!
**************************************TRiX***

<font size=-1>[ Acest mesaj a fost editat de: TRiX pe 13-01-2002 22:27 ]</font>
 
eu am fost la eliade si mai sunt aici pe forum. mai intrebam de ce nu avem tema separata...
 
pe aici sunt destui care au absolvit institutia data, sunt chia shi elevi curenti :smile:
despre birfe shi noutati...nu am fost p-acolo demult tare, dar un lucru va pot zice:

S-AU POZORYT CU USHA NOUA!

ii de plastic shi arata ca o alimentara :wink:

trix - da tie cum iti zice? ai terminat deja Eliade sau mai ai?
 
Doomie: eu inca invat (Griu = diriginta :smile:

cu usa aceea ai dreptate, tare bespontovo arata. Dar ce sa-i faci...

In plus, se mai aude ca vor sa sniseasca "salile sportive" si sa construiasca ceva nou si bun... da` eu ne dojivu :smile:
 
bai, pina o sa construiasca ceva din salile celea sportive o sa li se usuce mucii la toti din liceu.

calcatin am auzit ca a plecat? am vorbit cu dinsul vara asta, si spunea ca se duce in azil politic nu stiu unde. pacat, era un om tare bun si o facut si el scoala ceea mai interesanta. ce profi s-au mai dus?
 
mdaa...Calcatin s-a dus in Australia.

S-a mai dus si Bolocan (pe motiv de boala -> versiunea oficiala)

A venit Doschinescu...
 
bai, varianta cu Australia asta ii funny de tot :grin:
tre sa ii zic lu Ana (fiic-sa) sa ne prikalim :smile:

despre curte - mi s-a zis ca tipa vor sa faca acolo 'fitness studio'.. eu clar ca am rys cit a incaput in mine, dar, ma rog, poate voi vedea shi asta vreodata :grin:
 
:smile:

asa am auzit eu de Australia, dar nu stiu precis unde-i -> so, chiar unde s-a dus?


sho za fitness studio? p/u cine? pentru proafe? :grin: