alimentarea dupa grupa sangvina. merita?

cerepaha

New Member
am citit vreo trei carti despre chestia asta (de peter d'adamo) si am auzit multe opinii contradictorii! ce sa cred? caci eu vreau serios sa ma apuc de asta!
 
uai, kielilor , ce sunteti! eu am fost la librarie am cumparat carti si am citit ! ce vreti sa va atasezi???
va spun pe scurt: exista patru grupe sangvine (totii stim de asta)! I(O) grupa este cea mai veche si , respectiv , a VI(AB) cea mai noua! singele reprezinta, de fapt, sistemul de imunitate, care, in dependenta carei grupe ii apartine, necesita anumite produse! de exemplu: daca oamenmii cu gr I(o) sunt , in majoritate, carnivori, atunci cei cu gr. II(A) sunt mai mult vegetarieni! adica singele , reprezentind imunitatea, are nevoie de anumite substante. dar, deoarece exista 4 tipuri de singe , exista si 4 tipuri de alimentare!
asta eu tare concis v-am povestit! si tare "pe babeste"! vreau opinia profesionistilor! sunt medici in tara asat sau ba (adica pe forum)????
 
uai, kielilor , ce sunteti! eu am fost la librarie am cumparat carti si am citit ! ce vreti sa va atasezi???
va spun pe scurt: exista patru grupe sangvine (totii stim de asta)! I(O) grupa este cea mai veche si , respectiv , a VI(AB) cea mai noua! singele reprezinta, de fapt, sistemul de imunitate, care, in dependenta carei grupe ii apartine, necesita anumite produse! de exemplu: daca oamenmii cu gr I(o) sunt , in majoritate, carnivori, atunci cei cu gr. II(A) sunt mai mult vegetarieni! adica singele , reprezentind imunitatea, are nevoie de anumite substante. dar, deoarece exista 4 tipuri de singe , exista si 4 tipuri de alimentare!
asta eu tare concis v-am povestit! si tare "pe babeste"! vreau opinia profesionistilor! sunt medici in tara asat sau ba (adica pe forum)????
 
uai, kielilor , ce sunteti! eu am fost la librarie am cumparat carti si am citit ! ce vreti sa va atasezi???