kat de important secsul in viatza noastra ?

iulik,
sunt sigur doar de faptul ca Adelina se gindea cind scria mesajul la cineva anume.

Da poate ne dezvaluie chiar ia misterul.
 
am citi azi o chestie haioasa pe un notice board :
SEX IS THE ONLY THING IN THE WORLD U DON'T HAVE TO BE GOOD AT TO ENJOY!
 
Problema: De ce sexul este atit de mediatizat.
Rezolvare/Demonstrare: Memoria la om are la baza principiul asocierii. Scopul reclamei-inducerea in subconstient (reflex) actiunea de consum al bunului respectiv. Sexul este mechanismul prin care existam de milioane de ani. El este in subconstientul innascut (reflexul neconditzionat). Asociind un bun cu sexul o data porneste o reactie in ciclu. Sex....bunul respectiv, sex...bunul respectiv....sex bunul respectiv. De fiecare data cind sexul apare in ratiunea noastra fie constient fie prin eruptie din subconstient, principiul de memorizare automat ne aduce in fata bunul asociat.
CCTDD (ceea ce trebuia de demonstrat).
 
Kuzz-a-nova,
interesanta abordare a problemei, dar din pakate rezolvarea ta este doar partziala. Se shtie ka peste 65% din konsumatorii de publicitate sunt de secs feminin. Este adevarat ka grosul mesajelor publicitare exploateaza secsualitatea umana, dar de cele mai multe ori ecspunand partzile mai incitante ale korpului feminin (un bust, nud, etc). Sa intzeleg din demonstratzia ta ka grosul femeilor in subkonshtient sunt lesbiene shi ka urmare se produce shi la ele procesul asocierii subkonshtiente "produs(marfa)-secs"???
:smile:S-auzim numai de bine
 
Sexualitatea feminina/barbateasca poate avea 50%/50% 2 feluri de impac asupra modului de percepere a lumii inconjuratoare.
1. Trezeste si adinceste complexul inferioritatii, care, in continuare apare prioritar in asociere cu sexualitatea, iar sexualitatea oricum e asociata cu bunul (vorbim de memorie). Rezultat: sex ==> complexul inferioritatii (sini mici, coapse late, grasime, etc)==>bunul din reclama <==> memorie asociativa cu 3 factori;
2. Trezeste si adinceste increderea in sine, care pune accent imediat asupra sexualitatii si asociativ asupara bunului respectiv.

:smile:
 
<TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font size=-1>Citat:</font><HR></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=-1><BLOCKQUOTE>
Pe 2001-10-10 08:05, Kuzz-a-nova a scris:
Sexualitatea feminina/barbateasca poate avea 50%/50% 2 feluri de impac asupra modului de percepere a lumii inconjuratoare.
1. Trezeste si adinceste complexul inferioritatii, care, in continuare apare prioritar in asociere cu sexualitatea, iar sexualitatea oricum e asociata cu bunul (vorbim de memorie). Rezultat: sex ==> complexul inferioritatii (sini mici, coapse late, grasime, etc)==>bunul din reclama <==> memorie asociativa cu 3 factori;
2. Trezeste si adinceste increderea in sine, care pune accent imediat asupra sexualitatii si asociativ asupara bunului respectiv.

:smile:
[/quote]

Iaka yo nu intzeleg draga Kuz-a demonstratzia de la pct. 1
Adika komplexul inferioritatzii adincit de unealta sexuala a reklamei, determina subiektul, kare e femeia in kazul nostru, sa akizitzioneze produsul vizat?
Kum vine asta?
:smile: neatza
 
<TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font size=-1>Citat:</font><HR></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=-1><BLOCKQUOTE>
Pe 2001-10-12 04:42, costin a scris:
foarte important
[/quote]
Asta shtiu din propria ecsperientza ka e foarte important. Dar acest mesaj este utilizat in mass media mai mult prin expunee de trupuri feminine, in konditziile in kare femeile reprezinta 2/3 din populatzia globului. Asta-i intrabarea? Oare realizatorii de reklame shtiu aceste statistici?
 
organizatorii de reclama is destul de inteligenti sa ticsasca pe linga padruji ciupoase si tot felu de tipi super in reclame care apar uneori foarte subtil, uneori foarte direct insa totul ii facut ca sa se adrseze ambelor sexe...

uite numai la reclame, precis vezi pe linga fete ciupoase si tipi topmodel desi ei nu pre au ce cauta acolo de obicei...
 
Explicatia o pricepi tu si singur... Dar eu propun sa incercam sa rationalizam lumea sexului feminin, ci doar sa observam si sa notam, in termeni de fiziologie generala. Nu voi face marea prostie sa incerc sa expluc cum complexul inferioritatii actioneaza asupra femeii...fiindca explicatiile mele tind sa fie bazate pe logica. Iar logica stii preabine nu se asociaza cu o persoana de genul feminin. La feminitate rolul principal in actiuni il consituie emotiile. Dar mai e ceva...Inate, the women have what I call the contradictionn syndrome that tends to put them on the other side of the baricade in any discussion, and most of their actions are aimed at proving that the counterparty is wrong, even if it isn't. So this is pretty much when you end up figuring out how the inferiority complex stimulates the subconsciouseness of a female to associate sexuality with a relevant product.
 
sexul...foarte important! (pentru mine).
Chiar dragostea sufleteasca depinde mult de sex shi sexualitate, caci cind te duci seara la culcare cu iubitul nu vreai sa-l vezi intors cu spatele shi sforaind dar mai vreai shi ceva mishcare ..:smile: Dar dimineata, cel mai bun inceput al zilei este un sex bun de sa sara penele din matras :smile: Dar daca nu te simti bine in pat cu persoana iubita-iti trece incetul cu incetul shi dragostea...(parerea mea)
 
Sexul este ceva frumos, dar si important intr-o relatie. Cat de tare nu s-ar iubi doi, dar daca cu sexul nu e chiar cum ar trebui, cred ca asta afecteaza mult relatia.
 
<TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font size=-1>Citat:</font><HR></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=-1><BLOCKQUOTE>
uite numai la reclame, precis vezi pe linga fete ciupoase si tipi topmodel desi ei nu pre au ce cauta acolo de obicei...
[/quote]
uite, io tipi misto in reclame nu prea vad, frumusetea in general e asociata cu femeia, de parca estetic n-ar putea fi si un mascul misto.
si totusi, mai repede recunoaste o femeie ca alta e frumoasa, mai curand se uita pe strada la una care arata bine (n-am zis ca intoarce capul, nu interpretati aiurea), decat sa recunoasca un barbat acelasi lucru despre altul. homosexualitatea, cu toate astea, e mult mai frecventa la barbati. cred ca o femeie mai degraba vede la alta exprimarea feminitatii, un fel de proiectie, nu atractie. si totusi, unde se exploateaza numai latura feminina a sexualitatii, tipele se simt putin sufocate.
cele mai misto fotografii cu barbati (adevarul e ca n-am vazut prea multe, barbatii ori se tem de aprecierea altuia ca nu cumva sa para homo, ori n-au acest tip de proiectie de care vorbeam si vad in fiecare alt barbat un concurent, nu unul la care ar avea ceva de admirat) sunt facute de un fotograf gay - gian paolo barbieri.
 
Solara,
aproape in tot ce spui ai dreptate. Intradevar prin feminitate se subintzelege in principal frumusetze fizika, gratzie, forme feminine, pe kind un barbat poate fi konsiderat frumos shi prin prisma ridurilor sau a cikatricelor de pe fatza (semne de barbatzie). Nu kred in kestia kum ka noi barbatzii nu ne masuram din priviri in kestiunea " cine e mai fat-frumos ", dar este foarte adevarat ka aceasta masurare este mai mult launtrika la mascooli, adika nu e subiekt de birfa. Birfa, de altfel, este ceva asociat femeilor.
Totushi, in mass media este foarte des uzitata goliciunea feminina, pe kind kiar daka e sa vezi o reklama shi ku un tip nu vei konstata o axare pe trupul masculin (deshi 60% din konsumatorii de reklame sunt femeile).
La mai bine
 
<TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font size=-1>Citat:</font><HR></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=-1><BLOCKQUOTE>
Nu kred in kestia kum ka noi barbatzii nu ne masuram din priviri in kestiunea " cine e mai fat-frumos ", dar este foarte adevarat ka aceasta masurare este mai mult launtrika la mascooli, adika nu e subiekt de birfa. Birfa, de altfel, este ceva asociat femeilor.
[/quote]
la altceva m-am referit, nu daca va exprimati sau nu, ci daca admirati (nu invidiati!) pe altul care arata mai bine.
 
Back
Top