Respect părerea fiecăruia.
Un creaţionist ar putea aduce multe dovezi pro-creaţie, însă nu vor fi acceptate de un evoluţionist, deoarece aceste nu fac parte din domeniul de încredere al evoluţionistului, şi invers.
în viaţa by-default avem la dispoziţie multe variabile x, y, ..., n
x+y-z="common-sense" al cuiva
x(by-default) nu se transformă în y singur cu scopul să devină un "common-sense"
omul(by-default) poate face x să devină y, şi numai el conştientizează asta, el înţelege "common-sense"
dacă omul este o variabilă în spaţiu şi timp, atunci este o variabilă de tip *master
în anumite situaţii alte variabile pot deveni de tip *master, dar omul pînă la urmă este mai *master, şi le poate transforma în var de tip *simple
dacă mingea este în terenul evoluţiei, atunci nu există nici o variabilă de tip *master, toate sunt pînă la urmă *simple
variabila x nu va deveni y dacă omul nu doreşte asta(în cele mai multe cazuri)
este prea mare decalajul între *simple şi *master, şi nu pare ca acest decalaj să se micşoreze
Un creaţionist ar putea aduce multe dovezi pro-creaţie, însă nu vor fi acceptate de un evoluţionist, deoarece aceste nu fac parte din domeniul de încredere al evoluţionistului, şi invers.
în viaţa by-default avem la dispoziţie multe variabile x, y, ..., n
x+y-z="common-sense" al cuiva
x(by-default) nu se transformă în y singur cu scopul să devină un "common-sense"
omul(by-default) poate face x să devină y, şi numai el conştientizează asta, el înţelege "common-sense"
dacă omul este o variabilă în spaţiu şi timp, atunci este o variabilă de tip *master
în anumite situaţii alte variabile pot deveni de tip *master, dar omul pînă la urmă este mai *master, şi le poate transforma în var de tip *simple
dacă mingea este în terenul evoluţiei, atunci nu există nici o variabilă de tip *master, toate sunt pînă la urmă *simple
variabila x nu va deveni y dacă omul nu doreşte asta(în cele mai multe cazuri)
este prea mare decalajul între *simple şi *master, şi nu pare ca acest decalaj să se micşoreze