Poate facem şi noi cunoştinţă mai bine

dixy

Standartenführer
Ştiu că unii dintre voi se cunosc mai demult, de pe vechiul forum, alţii nu se cunosc, mă rog, am deschis acest topic ca să ne cunoaştem mai bine. Cine vrea să spună cte ceva despre el, să bage aici.

ncep eu:

26 ani, din Bucureşti, sunt programator. Doar att mai spun: mi place schimbul de idei şi discuţiile cinstructive.
 
24 ani, Chisinau, in diploma mea scrie: inginer in telecomunicatii....dar nu am profesat nici macar o zi.
 
Vrsta: două majorate minus două mandate de-ale lui Traian al II-lea, dar sigur mai puţin dect vor crede majoritatea cnd vor calcula şi mai mult dect vor crede cnd mă vor vedea.
Locul naşterii: 100 km de la Chişinău, Moldova Răsăriteană, la moment numită Republica (separatistă) Moldova, mai poreclită uneori Basarabia.
Dinastia: nickname-ul Muşatinilor, mai exact al celui mai cunoscut reprezentant de-al lor (manualul de istorie a romnilor, clasa 7; la fel o bucată de Suceavă).
Studiile: multe, cred eu (cele mai importante fiind probabil facultăţile - arhitectura, artele, tehnologiile informaţionale).

De-ajuns? :contemplez:

P.S. Pe acest forum am dat buzna cam prin 2001.
 
well..
linar shi semidia ma cunosc din vechiul forum :)
16 ani, eleva care se preg. serios de exams, fosta dansatoare shi actritza(la scoala de arte)
mde, un pik nonconformista!
 
in curand fac 21, Chisinau, dar 2 ani le rasuflu la Iasi. Facultatea de Drept. Vreau sa plec pe luna. :)
 
23 de ani... am terminat ASEM-ul in 2004 cu Diploma de Licenta in Economie, facultatea finante, banci si burse de valori. In prezent imi fac International MBA la University of South Carolina, Moore School of Business. Vara aceasta fac practica (internship cum o numesc americanii) la Eastman Chemical Company in departamentul de finante. Imi plac cifrele la nebunie, dar mai mult imi place o conversatie normala cu oameni normali :).
 
varsta : fara 2 ani major.