FogDucker;211357 said:Spre deosebire de masinile sport de lux si rare amintite mai inainte, un Tahoe sau Jeep chiar i-si poate permite oricine; oricine care-si poate lua un Mercedes C Klasse nou is poate lua si oricare din SUV-urile astea. Sunt masini relativ ieftine si obisnuite, spre deosebire de Ferrari de exemplu.
Daca prin asta vrei sa spui ca demarajul este slab la Solenza, chiar n-ai nimerit-o deloc; Solenza este mult mai sprintena ca orice alta Dacie(mai ales Loganul); si aici ma refer la motorul 1.4(motor de Clio, cutie de Megane2 parca); apoi mai este si motorul 1.9D, care face Solenza si mai rapida. Nu stiu in ce masura stiai asta, dar cele mai apreciate masini romanesti au fost char astea doua...Solenza si SuperNova(masini foarte similare, cu ceva diferente de caroserie si transmisie).
Am condust toate tipurile de Dacii, inclusiv vechiile 1300 si 1310, dintre toate Solenza(urmata foarte aproape de SuperNova) mi se par ca fiind cele mai performate masini romanesti. Apoi mai era si vechiul Nova, care avea tinuta de drum destul de buna si acceleratie excelenta(motor 1.6, carburator dublu corp de Oltcit).
Pacat ca design-ul acestora aduce a sfarsitul anilor '80, inceputul anilor '90. Dar in context est-european sunt mai mult decat decente.
Poti sa-mi spui pe unde locuiesti?
Normal ca un Jeep sau un Tahoe nu costa cat un Ferrari.
Inchipuie-ti ca am avut masini incepand cu 1975 si am apucat sa le conduc cam pe toate cele romanesti. Motor de 1.9 Diesel pe Solenta. Eu nu am auzit de ea. Stiam de 1.5D. Sa nu-mi spui ca avea motorul de pe papuc , ca ma apuca rasul. I-ar fi stat bine cu el. Nu am pomenit ca Daciile nu au fost masini bune in contextul estului. Ba chiar mi-au placut.