FogDucker;211814 said:Nu, nici macar nu se poate compara; pentru a intoarce o masina cu tractiunea pe fata, cu frana de mana(adica minim 180 de grade), ai nevoie de o viteza minima mai mare decat la o masina cu tractiune pe spate si mai multe miscari, iar timing-ul trebuie sa fie exact ca altfel nu iese bine. La o masina cu tractiune pe spate, e prea simplu, tragi de volan, in timp ce accelerezi(ambele in acelasi timp si constant). Cat volanul e intors la maxim, intoarcerea se face in functie de acceleratie, adica cu cat apesi pedala, cu atat se intoarce masina mai mult. Treaba este sa nu exagerezi cu pedala ca apoi faci un 360 de grade. La intoarceri si la slalom, masina cu tractiune pe spate este superioara. Numai ca tractiunea pe spate cere mai multa experienta si precizie.
Exact asta iti spuneam si eu. Masinile cu tractiune pe spate derapeaza natural mai tare decat cele cu tractiune pe fata.
Masinile americane cu tractiune pe fata, sunt mult mai economice decat cele cu tractiunea pe spate folosite acum. Unele departamente folosesc vehicule V6, cum ar fi Chevrolet Impala 9C1, Ford Taurus sau Chrysler Intrepid, dar nu sunt la moda.
Asa s-au invatat americanii. Motor fata - tractiune spate.
Si iarasi ajungem la masinile scumpe.
E normal ca o masina europeana(nu ma refer la Ferrari sau Porsche) sa fie mai scumpa decat o masina americana pentru ca inglobeaza mai multa tehnologie plus taxe vamale, etc.