Masini

Re: Formula 1

PiggyEFromHell;198088 said:
doilei... primul post a fost acceptabil/suportabil... al doilea e deja demonstratia unei ignorante profunde si dorinta mare de a o arata si crede-ma, nu e necesar;). Ferrari NU E FIAT sau vreo divizie sport. Informeaza-te inainte de a posta prostii. Ferrari are o istorie proprie si in realitate incepe sub tutela Alfa Romeo cand Enzo Ferrari, fondatorul companiei, intra in cursele automobilistice. Apoi apare ca o echipa de curse independenta si incepa sa produca masini. Ramane o societate independenta pana la moartea fondatorului Enzo Ferrari. Chiar si actualul sef facea parte din echipa de curse ca apoi sa devina unul din cei mai influenti oameni de afaceri din Italia.

A fost o perioada in care societatea aproape ca devenise proprietate FORD dar nu s-a intamplat.

Apoi nu compara Lamborghini cu un Ferrari. Sigur, e o masina exceptionala, si imi place si mie dar oricum e cu cateva secunde in urma calutului cabrat. Iar, cum zicea cineva, cateva secunde la asa masini e ca si cativa ani lumina... e ok doar pentru un autobus.

Iar ultimile modele Maserati(observa cate t-uri sunt!) au motoare Ferrari... chiar daca scrie pe ele Maserati. Si compania a reinviat tot datorita F.

TRACTOARE produce FIAT si, pe timpuri, Lamboghini. Ferrari a produs intotdeauna masini de curse (de fapt FIAT produce si trenuri... orice fel de meccanica, dar asta e mai putin important).

Nu te grabi. Endo are dreptate. Oficicial Ferrari nu a mai participat la Le Mans din 1974(sper ca imi amintesc bine) cu modelul 312PB.
Istorie. In 1962 Ford a intrat in tratative pentru a cumpara Ferrari dar nu au putut indeplini conditiile puse de Enzo Ferrari(sau nu au vrut) si au fost efectiv dati afara din fabrica. Ar trbui sa fim multumiti, pentru ca Ford a inceput sa investeasca masiv in curse si pana la urma au castigat in '66 cu Ford GT40. O masina frumoasa si buna. Primele actiuni vandute de Ferrari catre FIAT dateaza din 1969(50%). Afacerea a fost facuta la initiativa lui Gianni Agnelli, marele boss al FIAT, cu care Ferrari era in relatii de mare prietenie si a fost facuta pentru a asigura financiar Scuderia. Restul de 40% au fost vandute inainte de moartea lui Enzo Ferrari in 1987. Restul de 10% apartin fiului lui Enzo, Piero Lardi Ferrari, primul fiu decedand in 1956 Alfredo (diminutiv Alfredino, devenit Dino) Vi se pare cunoscut numele? Luca de Montezemolo a venit la Ferrari in 1973 si a fost numit sef de echipa, bun organizator, a castigat cu Lauda in '75 si '77 si apoi a fost luat si dus la FIAT pe post de conducere. A revenit la Ferrari in anii '90 si apoi a devenit si presedinte al FIAT. Printre altele, a organizat Campionatul Mondial de fotbal din Italia.
Lamborghini a aparut tot datorita lui Enzo Ferrari. Sosit la Maranello, Lamborghini , fabricant de tractoare agricole, a inceput sa-i explice lui Enzo Ferrari cum ar trebui sa-si construiasca masinile. Ferrari l-a trimis la plimbare si Lamborghini a "furat" cativa din inginerii Scuderiei(in principal Chitti si Bizzarini) si a inceput sa construiasca si masini. Pana la urma a dat faliment. Actualul Lambo apartine lui VW. Ca performanta pura, viteza si acceleratie, un Lambo nu este inferior unui Ferrari. Lucrurile se schimba insa pe circuit unde un Ferrari de 4,2 litri surclaseaza un Lambo de 5,6 litri. Urmariti cursele de GT.
Actualele Maseratti sunt pe dedesubt Ferrari. Cel mai performant Maseratti, modelul MC12 este de fapt un Ferrari Enzo "imbracat" altfel. Dar povestea cu Maseratti se termina aici pentru ca Ferrari a vandut Maseratti grupului FIAT.
 
Re: Formula 1

Rapax, istoria o stiu, am o colectie de DVD-uri despre toti marii producatori de automobile. Oficial sau neoficial, modele ferrari au participat la Le Mans (eu tin minte ultima data am vazut ceva in 2003, nu stiu sub ce echipa)... si asta era destul apropo de ceea ce spuneam inainte, cum ca masinile Ferrari sunt castigatoare.

Sigur, cand am zis ca Lambo e cu cateva secunde in urma... era de fapt o metafora... m-am referit la performatile de circuit si nu efectiv la secundele pe care le-ar lua in linie dreapta.
 
Re: Formula 1

PiggyEFromHell;198282 said:
Rapax, istoria o stiu, am o colectie de DVD-uri despre toti marii producatori de automobile. Oficial sau neoficial, modele ferrari au participat la Le Mans (eu tin minte ultima data am vazut ceva in 2003, nu stiu sub ce echipa)... si asta era destul apropo de ceea ce spuneam inainte, cum ca masinile Ferrari sunt castigatoare.

Sigur, cand am zis ca Lambo e cu cateva secunde in urma... era de fapt o metafora... m-am referit la performatile de circuit si nu efectiv la secundele pe care le-ar lua in linie dreapta.

Felicitari pentru colectie. Despre participari la LM, da, nu cred sa fi fost vre-o editie de dupa razboi la startul careia sa nu fie macar un Ferrari. Dar conteaza numai victoriile si acolo e detasat Porsche, chiar daca eu sunt fan Ferrari.
Despre Lambo cineva spunea ca e masina de playboy sau de peste. Am vazut vre-o trei in Bucuresti dar nu m-am lamurit ce sunt proprietarii.
 
Re: Formula 1

Ca design prefer totusi liniile mai rotunde ale F430 "stock". Si acelas lucru as spune de eliminarea celor 2 tevi de esapament.

O alta modificare, extra Ferrari, care imi place e Novitec Rosso. Singurul detaliu care nu mi-a placut e spoilerul prea mare. Era destula modificarea extractorului care au facut-o, sau in cel mai rau caz adaugarea unui spoiler mai mic care sa nu-i dea aere de MTV PIMP my ride, cum au facut cei de la Hamman.

Iar preferata mea ramane oricum 612 sau 612 HGTC care e cea mai civilizata Ferrari dar care nu si-a perdut spiritul caracteristic, chiar daca la prima vedere ar parea altfel.

Pozele 1, 2 - Ferrari 430 scuderia
Pozele 3, 4 - Ferrari F430 novitec rosso
 
Re: Formula 1

PiggyEFromHell;198348 said:
Ca design prefer totusi liniile mai rotunde ale F430 "stock". Si acelas lucru as spune de eliminarea celor 2 tevi de esapament.

O alta modificare, extra Ferrari, care imi place e Novitec Rosso. Singurul detaliu care nu mi-a placut e spoilerul prea mare. Era destula modificarea extractorului care au facut-o, sau in cel mai rau caz adaugarea unui spoiler mai mic care sa nu-i dea aere de MTV PIMP my ride, cum au facut cei de la Hamman.

Iar preferata mea ramane oricum 612 sau 612 HGTC care e cea mai civilizata Ferrari dar care nu si-a perdut spiritul caracteristic, chiar daca la prima vedere ar parea altfel.

Pozele 1, 2 - Ferrari 430 scuderia
Pozele 3, 4 - Ferrari F430 novitec rosso

In cazul 430 Scuderia ma refeream la performante. La modul general prefer linia data de uzina si motorizarea originala. Cel putin pentru masini Ferrari.
Oricum, pentru mine cele mai frumoase Ferrari sunt :
1. F1 - Dino 246 -1958;
2. Prototipuri - 365 P4 -1967;
3. GT - 365 GTB4 "Daytona" - varianta europeana;
4. 2+2 - 500 Superfast.
Ai alte preferinte? Dar nu modele unicat sau speciale de 2, 3, bucati.
375 Scaglietti Bergman Coupe, construita special pentru Ingrid Bergman.
 
Re: Formula 1

Hai sa trecem pe Masini... de fapt ma gandeam sa deschid o tema dedicata exclusiv design-ului automobilistic, de orice marca. Vedem apoi, ii cerem lui dune poate deschide o categorie dedicata automobilelor cum era inainte.
 
Re: Formula 1

PiggyEFromHell;198384 said:
Hai sa trecem pe Masini... de fapt ma gandeam sa deschid o tema dedicata exclusiv design-ului automobilistic, de orice marca. Vedem apoi, ii cerem lui dune poate deschide o categorie dedicata automobilelor cum era inainte.

Design fara mecanica? Sunt atat de interconectate incat ar fi pacat.
 
Din toate Ferrari-urile astea sunt care imi plac mai mult:
1. 250 GT 2+2
2. 512 BB
3. 456M GT-456M GTA
4. 348TBTS
5. F355F1GTS
6. F50

7. 550 M (mi se pare mai frumoasa ca 575)
8. 360 Challenge Stradale
9. F430
10. 612 HGTC
11. 599 GTB
12. Enzo

La restul nu am adaugat poze pentru ca sunt binecunoscute.
 
PiggyEFromHell;198404 said:
Din toate Ferrari-urile astea sunt care imi plac mai mult:
1. 250 GT 2+2
2. 512 BB
3. 456M GT-456M GTA
4. 348TBTS
5. F355F1GTS
6. F50

7. 550 M (mi se pare mai frumoasa ca 575)
8. 360 Challenge Stradale
9. F430
10. 612 HGTC
11. 599 GTB
12. Enzo

La restul nu am adaugat poze pentru ca sunt binecunoscute.

Vad ca ai ales numai caroserii Pininfarina.
 
PiggyEFromHell;198441 said:
Pentru mine Ferrari e asociat cu Pininfarina iar Lamborghini - cu Italdesign:D.

As zice ca Lambo e mai degraba asociat cu Bertone. Miura, Countach, Diablo au fost creatii Bertone. Mai precis Marcello Gandini care lucra la bertone pe vremea aceea.
 
Ai dreptate, sorry, era Bertone. Giugiaro are doar 2 modele daca tin minte. Lamborghini Cala'(prototip) si un alt', la fel, prototip. Stiam totusi ca modelul Countach in realitate nu a fost primul cu un stil gen naveta spatiala. Mai intai a fost un Alfa Romeo, dar ramas la nivel de prototip. Iar Giugiaro a desenat ceva asemanator pentru Maserati (Boomerang 1972).
 
PiggyEFromHell;198798 said:
Ai dreptate, sorry, era Bertone. Giugiaro are doar 2 modele daca tin minte. Lamborghini Cala'(prototip) si un alt', la fel, prototip. Stiam totusi ca modelul Countach in realitate nu a fost primul cu un stil gen naveta spatiala. Mai intai a fost un Alfa Romeo, dar ramas la nivel de prototip. Iar Giugiaro a desenat ceva asemanator pentru Maserati (Boomerang 1972).

Au mai fost si Lancia Stratos(prototipul stilistic, nu modelul de raliuri), Carabo , Ferrari 512 Modulo si 512S(Pininfarina), si altele. A fost o moda prin anii '70.
 
Rapax;199244 said:
Prost nu e cel care cere un asemenea pret, prost e cel care il plateste.

Asemenea preturi si asemenea masini sunt destinate celor care nu tin cont de pret ci numai de dorintele lor. Pentru aceasta clientela prost e mai degraba acel care nu "stie" cum sa castige destui bani pentru a-si oferi aceasta masina. Aici scara de valori e alta.

Exista o lume in care inteligenta se masoara nu in carti scrise sau citite, in capacitatea de a intelege functionarea unui mecanism complex, etc., ci exclusiv in termenii aptitudinii de a castiga multi bani.
 
Mustangu cela a fost restaurat din piese originale, iar mashina e din 65...
insa cel mai tare imi plac Mustag-urile noi, din 2005... am vazut unul din chishinau, mi s-au topit picioarele
 
MirK;199295 said:
Asemenea preturi si asemenea masini sunt destinate celor care nu tin cont de pret ci numai de dorintele lor. Pentru aceasta clientela prost e mai degraba acel care nu "stie" cum sa castige destui bani pentru a-si oferi aceasta masina. Aici scara de valori e alta.

Exista o lume in care inteligenta se masoara nu in carti scrise sau citite, in capacitatea de a intelege functionarea unui mecanism complex, etc., ci exclusiv in termenii aptitudinii de a castiga multi bani.

Sunt intrutotul de acord cu tine. Avem destui din astia si in Romania. Oricum, chiar daca as dispune de banii necesari nu as cumpara cel mai comun Mustang din seria I, fabricat in sute de mii de exemplare.

Pentru Khama:

Cred ca e cel mai frumos Mustang de la primul model si pana acum. Putin prea mare, dar frumos. Si in Bucuresti sunt cateva, din care un "500".
 
Back
Top