Vizita Chisinau peste 2 zile - recomandari?

zori_de_zi

New Member
Salut! De mult timp citesc forumul dar acum scriu prima data. Discutiile voastre sunt interesante si m-au facut sa-mi doresc sa vad si eu Chisinaul. M-am hotarat - peste 2 zile fac o excursie. Plec cu trenul din Bucuresti. Voi sta acolo 3 zile. Vreau sa vad oamenii, atmosfera, sa vad cum e viata acolo.
Daca este cineva din Chisinau care poate sa-mi arate locurile pentru cateva ore, as fi foarte bucuros!!
- orice recomandari sunt binevenite
- sunt student, bugetul o sa fie "studentesc"
- ceva recomandari pentru cazare? Am gasit oferte pe net insa preturile mi s-au parut foarte mari.
 
- spuneti-mi, va rog, preturile pentru principalele alimente acolo
- daca a facut cineva vizita dupa 1 ian 2007 il rog sa-mi spuna cum este la vama. Pasaport am, viza am inteles ca nu trebuie. Asigurare?
- tips and tricks?
Sper sa raspunda cineva in timp util.
Multumesc.
 
dobrotescunicol, pretzurile pentru principalele alimente sint cam ca la voi; posibil unele lucruri sa le gasesti mai ieftine, insa nu in magazine mari :)

asigurare? hm.. nu sint sigur, dar imi pare ca mai e valabil parteneriatul intre MD si RO... vezi mai bine la chisinau.mae.ro ce scrie; acolo este un compartiment cu informatzie utila pentru acei care vin din RO in MD

ai scris ca era scumpa cazarea.. cu ce pretz ai gasit?
 
40 euro. Mi se pare scump. Eu vreau un loc in care doar sa dorm, atat. In ultima instanta aduc si sac de dormit daca e necesar.
 
chiar e scump; e pretz de hotel..

acush iti dau pe pvt un numar de telefon; era cu MDL200 / zi; sa suni din timp sa te intzelegi... (tipa stie romana)
 
toti sta si la hotelul "zarea" sau "turist"...sunt chiar in centru si de asemenea au preturi foarte mici. este si un "institutul muncii", unde poti dormi si cu 150 lei (baia e pe hol).
telefonul si adresa lor le gasesti pe www.yellowpages.md
 
Multumesc frumos, prieteni.