Iata Moldcell are ceva nou pentru noi...:
Acest articol a fost copiat de la
www.basa.md
GSM + WAP + Internet noi posibilitati oferite de Moldcell
Pe data de 24 aprilie, a avut loc conferinta de presa Moldcell cu titlul: GSM + WAP+ Internet noi posibilitati oferite de Moldcell.
Subiectele discutate n cadrul conferintei:
Prezentarea serviciilor inedite pe piata din Moldova WAP si Direct Internet Access
Prezentarea conceptului Moldcell Center - centre de deservire complexa a abonatilor
Lansarea proiectului Moldcell Club - program de loializare pentru clientii cu abonament
Prezentarea proiectului de caritate si ei sunt copiii nostri
Pe data de 28 aprilie Compania Moldcell mplineste 2 ani de activitate comerciala pe piata din Moldova. Sarbatorirea unui jubileu nseamna pentru compania Moldcell, n primul rnd, o evaluare a rezultatelor precum si stabilirea unor noi sarcini spre a fi atinse. n aceasta ordine de idei, compania a decis sa-si marcheze jubileul prin fapte lansnd noi proiecte si noi servicii. a fost remarcat n cadrul conferintei. Compania si propune sa urmeze si pe viitor calea inovatiilor, oferind comunicare accesibila si servicii avansate bazate pe tehnologii high-tech.
1. WAP si DIRECT INTERNET ACCESS.
Sunt doua servicii inedite pe piata din Moldova
Sunt menite sa ofere acces la resursele informationale Internet prin telefonie mobila
Serviciile sunt destinate cu precadere persoanelor care au nevoie sa primeasca informatie prin intermediul mobilului n orice loc s-ar afla, la orice ora.
Accesul la aceste servicii va fi acordat tuturor abonatilor Moldcell din 29 aprilie
Serviciile vor fi prestate fara abonament lunar si fara taxa de conectare.
Serviciile vor fi taxate la preturi promotionale.
1.1. WAP (Wireless Application Protocol) constituie un standard care permite abonatilor sa aiba acces la resursele WAP aflate pe Internet.
Folosind Moldcell WAP abonatii vor putea obtine pe display-ul telefonului sau informatie grafica si vizuala, servicii Internet ca verificarea postei electronice, jocuri interactive, servicii financiare, etc.
Resurse locale:
wap.moldcell.md - noutati despre produsele si serviciile Moldcell, informatie despre cursul valutar, rata depozitelor bancare, directoriul Moldova (adrese, telefoane utile)
wap.basa.md - stiri politice, economice, sociale.
Resurse straine:
un directzoriu cu link-uri utile printre care: wap.yahoo.com, wap.wapnet.ro, wap.rbc.ru
Acces la WAP vor avea abonatii cu telefoane ce suporta protocolul WAP, iar setarea parametrilor de acces difera n dependenta de modelul telefonului.
1.2. Direct Internet Access - acest serviciu ofera conectare la Internet prin intermediul telefonului mobil. Pana n prezent accesul la Internet era posibil doar prin conectare la Internet provider, prin retelele Moldtelecom. Gratie noului serviciu, accesul se realizeaza direct prin reteaua Moldcell, folosind telefonul mobil ca mijloc de conexiune. Acum abonatii Moldcell nu vor fi nevoiti sa plateasca taxa lunara de abonament pentru serviciile Internet provider-ului.
2. MOLDCELL CENTER
Pentru a fi mai aproape de abonatii sai si spre a le oferi o deservire net calitativa, Moldcell a decis deschiderea a 5 Centre Moldcell ( 3 n sectoarele Botanica, Buiucani, Rscani ale capitalei si 2 Centre n orasele Cahul si Balti). Programul de lucru al Centrelor va fi de 6 zile pe saptamna, din dorinta de a fi oricnd la dispozitia abonatilor. Centrele Moldcell vor oferi ntregul spectru de servicii: vnzari de telefoane mobile, ncasarea oricaror plati, semnarea si reperfectarea contractelor, activarea sau deactivarea oricaror servicii, etc. Deschiderea acestor Centre denota o noua abordare a conceptului de deservire a abonatilor Moldcell.
3. MOLDCELL CLUB
Moldcell Club constituie un proiect de loializare a tuturor abonatilor Moldcell utilizatori ai unuia dintre pachetele cu abonament: Advance Paid si Postpaid. Membrii Moldcell Club vor obtine un card nominal care le ofera dreptul de a beneficia de discount n reteaua partenerilor Moldcell: magazine, cluburi de dans si restaurante, centre de deservire tehnica a automobilelor, saloane de computere, companii de asigurare. Actualmente, numarul partenerilor proiectului constituie circa 30 companii de renume, oferind reduceri n circa 80 puncte de vnzari.
4. PROIECTUL SOCIAL SI EI SUNT COPIII NOSTRI
Lansata pe 15 aprilie, campania de caritate cu acelasi nume este orientata spre a ajuta copiii. Prima etapa a Campaniei va dura din 15 pana pe 28 aprilie si va include organizarea, de comun cu postul de radio PRO FM si Clubul Black Elephant, a doua concerte de caritate sustinute de catre formatia din Romnia Vita de Vie. Concertele vor avea loc pe data de 26, 27 aprilie.
Banii obtinuti n urma vnzarii biletelor vor fi folositi pentru procurarea obiectelor de stringenta necesitate spre a fi donate maternitatii din cadrul Institutului de Cercetari stiintifice n domeniul Ocrotirii Sanatatii Mamei si Copilului, n care se afla multi copii parasiti de catre parinti.
Toate proiectele si serviciile prezentate se nscriu n politica strategica de dezvoltare a Companiei:
comunicare accesibila,
deservire de nalta calitate a abonatilor,
elaborarea si implementarea de servicii inovative.